افغان موج   

قانون تجاوز به کودکان در مجلس اسلامی تصویب شد . با رد لایحه منع ازدواج کودکان در مجلس اسلام تجاوز به کودکان درحکومت اسلامی ایران عملا قانونی شد. این بود تمام هنر دین مبین اسلام که البته عجیب هم نیست . وقتی پیامبرشان با کودک 9 ساله ( عایشه ) ازدواج یا همان ( تجاوز ) میکند بقیه مسلمین چرا نکنند ؟  تنها چیزی که چالب است ندیدن گذر زمان توسط علمای دین ومراجع جاکش مسلمان است .

 

در قرون گذشته مثل زمان غارنشینی این قوانین عجیب نبود . ولی حالا و در قرن 21 همان قوانین دوران غارنشینی کمی عجیب نیست ؟ و عجیبتر مردمی که نظاره گرند و به این جانوران میدان میدهند جهت استمرار حکومتشان !  این همان جانوری است که غرب در 1357 برای مردم ایران ظهوراند ! نوش جانمان ؟ وقتی شعور سیاسی اجتماعی نداشته باشیم ، غرب هم معلودار است روی همین بی شعوری جامعه برنامه های خودش را مهندسی میکند ! 

اردوغان به ترامپ قول داد که من داعش را در سوریه ریشه‌کن می‌کنم...ترامپ هم به سرمایه‌گذاران مضطرب قول داد که ارزش سهام بالابرود ...ظریف قول داد اسرائیل را نابود نکند...

گمانه زنی های همینطوری در اوج است ، خروج نیروهای آمریکا از سوریه و افغانستان و استقرارشان در نزدیک مرزهای ایران ، گسیل ناو جنگی آمریکایی ، مانوری تکراری و قابل فهم است ولی از جنگ خبری نیست البته تا اطلاع ثانوی ... آنچه که در بین دولتهای حاکم در جریان است مثل بازی بزرگها برای عوام قابل فهم نیست .

وزیر خارجه سپاه پاسداران ظریف اعلام کرد : ما کی گفتیم اسرائیل باید نابود شود ، اسرائیل باید آباد شود ...

بعد از اعدام سلطان سکه و سلطان قیر و سلطان زردچوبه... نوبت "سلطان غم مادر" هم میرسید ! 
 

دولتهای حاکم هر کسی را طوری میکشند ، بعضی را با گلوله ، بعضی را با حرف ، بعضی را با اخبار ، بعضی را با کارهایی که برایشان شد ، و بعضی را با کارهایی که برایشان نشد...

داستایوسکی

محمود هاشمی شاهرودی در سن 70 سالگی و بعد 40 سال جنایت مُرد . رئیس مجمع تشخیص مصلحت ولایت فقیه و رئیس سابق قوه قضاییه سیستم فاشیسم مذهبی هم بود . مرگش عجیب نیود و نیست ، همه میمیریم . اما کارنامه ش فقط بوی خون میدهد . محمود هاشمی شاهرودی متولد ۱۳۲۷ در شهر نجف و از سال ۱۳۷۳ در دوره های سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم، عضو شورای نگهبان اسلامی بود. او در سال های ابتدایی بعد از 1357 ، ریاست مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق را عهده دار بود. قرار بود از قضاوت به امامت برسد و جانشین خامنه ای هم بشود ولی عزرائیل عاشقش شد و نشد ! برخی سوابق درخشان اسلامی اش صدور حکم اعدام حداقل برای 2000 نفر با دست خودش نوشته شده است . کلا بعد مرگ آنچه که در یادها و خاطره جمعی میماند همین جنایتها است !

 

در روزهای پایانی سال 2018 هستیم . در آستانه سال 2019 میلادی و 10 سال پیش در چنین روزهایی سایت تیف راه اندازی شد . نقدم و راجع به مجاهدین و حرفهایم و دردودلم و خاطراتم ... را نوشتم و مینویسم . همان روزها دوستانی هی پیام میدادند که الان وقتش نیست و دشمن سوء استفاده میکند ! من هم سری زدم به تاریخ شوروی سابق . همه کسانی که از زمان فاشیسم کمونیستی استالین جان سالم به در بردند و معتقد بودند الان وقتش نیست و امپریالیسم آمریکا سوء استفاده میکند ... دیگر هیچوقت برایشان وقتش نرسید . یا وفات شدند و یا به وقتش یعنی بعد از فروپشی شوروی سابق رمقی برایشان نمانده بود . خلاصه که تازه الان میفهمم وقتش نیست یعنی خودم اینکاره نیستم !

 


25.12.2018

اسماعیل هوشیار 

 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید