افغان موج   

در اولین روز سال 2016 ایرج مصداقی اولین کشف خفن خودش را ثبت کرد . این یک عکس فامیلی معمولی نیست . در تک تک پیکسلهای این عکس اطلاعاتی کهکشانی نهفته است که ایرج مصداقی در تلاش برای شکستن قفل اطلاعاتی این پیکسلها است . اهمیت این کشف زمانی معلوم دار میشود که ساکنین کره زمین متوجل شوند یک هیئت بلند پایه اطلاعاتی شامل عوامل CIAو کاگ ب قدیم جلسه ای مشترک گذاشته اند و مشغول رایزنی هستند . خبرنگار اعزامی ما از سخنگوی این هیئت اطلاعاتی سوال کرد که بالاخره چی میشه و این عکس و اطلاعات جدید مسیر و سرنوشت زمین سیاست را تا چند گرا عوض میکند ؟

سخنگوی مادر مرده هم گفت : کشف پیچیده عکس و اطلاعات جدید این پیکسلها یک طرف و در طرف دیگه ما داریم فکر میکنیم که چطور از این پدیده نایاب و مُخ اطلاعاتی استاد مصداقی استفاده بهینه در قرن 21 باید کرد ؟ اهالی کره زمین خوشحال باشند که هیئت کاشفان مصداقی را با خود دارند ، تو بمیری جون داداش...

لازم به یادآوری است که اصطلاح " تو بمیری جون داداش " توسط گوگولی ترجمه شده است . You die, of Life brother

تعدادی از پیکسلهای این عکس مرموز را مصداقی شکافت و توسط ویکی لیکس افشاء شد . بر اساس این پیکسلهای ورشکسته ویکی‌لیکس گزارشی از دیدار جان کینکنون سر کنسول وقت آمریکا درشهر ظهران عربستان و اعضای دفتر سیاسی شان با شیخ نمردر زمان زنده بودنش ، منتشر کرد .

در پیکسل شکسته دومی نوشته شده ، بحرین هم مناسبات دیپلماتیک خود را با حکومت اسلامی ایران قطع کرد ، و پیکسل بعدی لامپهائي كه شما را شنود ميكنند به بازار آمدند ، در پیکسل بعدی جراح مغز و اعصاب هاروارد وجود زندگی پس از مرگ را تایید می‌کنند، در پیکسل بعدی پیش بینی شده که نفت به 10 دلار هم میرسد ، و بعدی آیت الله خامنه ای گفت : از اول تا کنون در انتخابات «تخلف سازمان یافته مطلقا» وجود نداشته است ، پیکسل بعدی نوشت : بدبخت شدید رفت ، سودان هم قطع رابطه کرد ، حالا تکنولوژی از کجا وارد کنیم ؟

پیکسل بعدی ، الهی قربونم بری مهناز جون ، ذلیل مرده.... که این یکی هنوز مفهوم نیست !

در پیکسل بعدی نوشته شده شما اگر به سگ محبت کنی محبت میبینی ، اگربه آدمها محبت کنی احتمالا سوارت میشن ولی اگر به خر محبت کنی هیچ تاثیری در شخصییت این بزرگوار نمیکند و ایشان هم مثل استاد ایرج مصداقی همیشه در بلاهت سیاسی با ثبات هستند !

حکایت صید کردن ماهی از آب گل آلود معرف حضورتان که هست . فقط اگر صیاد مربوطه ناشی باشد ، دستش که زیر آب گل آلود به هر چیزی بخورد به خیالش صید است و ماهی جهت کباب و قلیه آماده کوفت کردن است ! هرچی هم گفتیم گاگول ، مستر مصداق ، مصداق حاجی ، این چیزی که دستت بهش خورده ، کلا ماهی نیست ، دُم کروکودیل است....ولی به خرج فرزندان اُتل خان دشت نمیرود میخ آهنین . و جناب ظاهرا مایلند تا با توهم زندگی کنند . البته خوشحالی کاذب شما باعث شادی ما هم میشود ، یک سوژه برای خنده بیشتر ! باش تا صبح دولتت بدمد .

اسماعیل هوشیار

04.01.2016