افغان موج   

اعلامیۀ جوانان آزادیخواه  افغانستان

 

قابل توجه خبرنگاران باوجدان

و مدافع وطن و مردم زخمی ما

 

هموطنان،

در هشتم ثور بود که تنظیم های ساخت ایران و پاکستان به کابل زیبا هجوم آوردند و مردم بیچاره ما را از سیاهی هفت ثور به تیره‌گی عمیقتر و خون و ویرانی سوق دادند. درحالیکه هنوز زخم های ناسور هشت ثور نخشکیده است، عاملان این فجایع باورنکردنی بازهم بر سرنوشت ما حاکم اند و این بار به امریکا و چهل کشور دیگر دلالی میکنند. اینان با وطنفروشان خلقی و پرچمی اتحاد کردند، جنایات خود را بخشودند، قاتلان هفتاد هزار کابلی را قهرمان نامیدند، جاده های غرقه به خون کابل را به نام پست ترین رهبران خود نامگذاری کردند و این روز شوم را منحیث "روز ملی" ثبت جنتری ما کردند. به این بسنده نکرده حال میخواهند جهالت پیشگان آدمخوار طالبی و گلبدینی را نیز در خوان چور و چپاول خود شامل سازند.

بس است! دیگر بازی با سرنوشت ملت عزادار و زجرکش شده ما بس است! دیگر نمیتوانیم ناظر استبداد و فساد و مزدوری حاکمان خاین باشیم! دیگر نمیتوانیم توهین به خون هموطنان معصوم ما را تماشاگر باشیم! دیگر نمیتوانیم آله دست کسانی قرار گیریم که زیر نام مذهب، قوم، زبان و ... بر گرده های ما سوار اند! ما دیگر نمیتوانیم چپاول سرمایه های ملی وطن خود را به دست جاسوسان امریکا، پاکستان، ایران و ... تحمل نماییم.

ما جمعی از جوانان افغانستان که وجدان و شرافت خود را در بدل دالر و مزدوری به ستم‌پیشگان و اشغالگران نفروخته‌ایم و سخت به مردم رنجدیده و وطن دوست داشتنی ما عشق میورزیم، با توسل به اعتراضات مدنی، حرکت های خیابانی، کمپاین های فیسبوکی و شیوه های دیگر، وطنفروشان را رسوا و ذلیل می‌سازیم. ما از سرنیزه مافیازادگان و سگان شکاری شان ترسی نداریم و قدم به قدم علیه اینان پیش خواهیم رفت.

ما از جوانان مبارز ایران، مصر، تونس، یمن، بحرین، هندوستان و دیگر کشور ها عقب نمی‌مانیم و روزی رسیدنیست که افغانستان را به کوره داغی برای آدمکشان، ستمگران، خاینان ملی و دست نشاندگان بیگانه تبدیل کنیم.

درحالیکه آدمکشان و ستمکاران به تجلیل روز سیاه هشتم ثور میپردازند، ما دیشب بخش های مختلف شهر کابل را با شعارهای ضد خونخواران هشت ثوری و هفت ثوری مزین ساختیم. ما تصاویر چلیپا خورده سیاف، گلبدین، قانونی، علومی، محقق، گلابزوی، ملاعمر، عبدالله، دوستم، خلیلی و دیگر پلیدان تاریخ خود را در هرگوشه شهر زخمی کابل نصب کرده‌ایم.

ما از خبرنگاران بیطرف، وطندوست و با شرافت تقاضا داریم که با تصویربرداری از این شعارها و عکسهای چلیپازده و پوشش خبری حرکت نمادین ما، به صف مردم ستمکش و دربدر ما بپیوندند.

مناطقی که این تصاویر و شعارها نصب اند: سرک تایمنی، لیسه مریم، سرک دوم پوهنتون، سپین کلی، خوشحال خان مینه، کارته نو،‌ احمدشاه بابا مینه، شهرنو،‌ قله فتح‌اله، کلوله پشته و غیره.

ما بازهم راه جوانان "بهار عربی" را در پیش گرفته آدمکشان و خاینان وطن زخمی خویش را به مصاف خواهیم طلبید.