درنگـــی بر پیشینه شب یلدا در آریانای باستان
|
01 جدی 1402 |
105 |
چطوراندروپف اتحاد جماهیر شوروی سوسیالستی را به جنگ افغانستان کشاند
|
30 قوس 1402 |
151 |
روشن فکران ناکام؛ چرا روایت روشن فکری در افغانستان، مجهول است؟
|
28 قوس 1402 |
143 |
آتش ، دُود ، خاکستر !
|
26 قوس 1402 |
106 |
موسیقی از دیدگاه علم
|
25 قوس 1402 |
188 |
اسلام: حملات اعراب در افغانستان:
|
20 قوس 1402 |
134 |
اسلام گرایان افراطی و انحطاط سیاسی و اجتماعی در جهان اسلام
|
13 قوس 1402 |
126 |
بالاتر از یک پروپاگند محض
|
09 قوس 1402 |
173 |
زلزله هرات و دلایل وقوع زلزله در افغانستان
|
02 قوس 1402 |
252 |
طالبان و استراتژی پسا قدرت
|
29 عقرب 1402 |
126 |
سبک و ساختار سروده های استاد بیتاب
|
29 عقرب 1402 |
144 |
مارکس و مذهب و کشمکش بیپایان بر سر "افیون تودهها"
|
20 عقرب 1402 |
248 |
«اولین بار در جهان کشف داروی سکته قلبی»
|
15 عقرب 1402 |
126 |
افغانستان سرزمین درد های بی پایان و رنج های بیدرمان
|
05 عقرب 1402 |
149 |
امارت اسلامی سرمایه، اوضاع جاری و جنبشهای اجتماعی
|
23 میزان 1402 |
238 |
طالبان، ترکیبی از فاشیزم مذهبی - قبیلوی و فراتر از آن
|
10 میزان 1402 |
327 |
افزایش متون درسی بنیادگرایانه
|
09 میزان 1402 |
225 |
مناظره ی فیلسوف و عارف
|
05 میزان 1402 |
159 |
تازهگی های مجموعهی شعری ( در ازدحام تنهایی )
|
27 سنبله 1402 |
242 |
تازهگی های مجموعهی شعری ( در ازدحام تنهایی )
|
27 سنبله 1402 |
170 |