افغان موج   

ترامپ : ایران به روح برجام پایبند نیست، کره‌ شمالی حواسش را جمع کند....

بحران کره شمالی و دولت آمریکا ظاهرا اوج گرفته است . شلیک موشک و تهدید و اعزام جنگنده و بقیه ماجرا....جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، روز چهارشنبه، گفت کره شمالی باید هر اقدامی را که منجر به پایان حکومتش می شود، متوقف کند و از پیشبرد برنامه سلاح‌های هسته‌ای خود دست بردارد . کره شمالی، روز چهارشنبه، سخنان هشداردهنده دونالد ترامپ به پیونگ یانگ را "یاوه گویی" خواند و توسل به زور را تنها وسیله موثر دربرابر رییس جمهوری آمریکا دانست.....کیم راک گیوم، فرمانده یگان موشکی کره شمالی، در یک بیانیه که ازرسانه دولتی این کشور منتشر شد، همچنین گفت که پیونگ یانگ در آستانه حمله نظامی به نزدیکی جزیره گوام است. جزیره گوام یکی از قلمروهای آمریکا در اقیانوس آرام است که یک پایگاه نظامی این کشور نیز در آن قرار دارد.

 
جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در ۲۹ ژانویه ۲۰۰۲ در سخنرانی سالیانه خود در کنگره ایالات متحده آمریکا در اشاره به سه کشور ایران، کره شمالی و عراق از " محور شرارت " نام برد. این استراتژی قرن 21 شکل ساده ای نداشت.عراق را مستقیما بلعیدند و در خاورمیانه مستقر شدند . آن دو محور شرارت باقی مانده هنوز باقی هستند . حکومت اسلامی ایران حیاط خلوت روسها ثبت است و کره شمالی حیاط خلوت چین .سیستم ولایت فقیه هم گاهی قایق های ریقوی خودش را به ناوهای آمریکا نزدیک میکند و رجز میخواند ، اما تعیین تکلیف نهایی این 2 محور شرارت باقی مانده بستگی به اراده یا عزم روسها و چین هم دارد ، رجز خوانی سیستم ولایت فقیه و کره شمالی فقط با تکیه به 2 گنده لات چین و روسیه معنی دارد .
 

بلوفهای نظامی از نوع اتمی چیز جدیدی نیست . در عالم واقع حاکمان دنیا میدانند که اولین حمله اتمی آمریکا به ژاپن در جنگ جهانی دوم ، آخرین آن هم بود ؛ از آن پس این لولوی سرخرمن یا استفاده نظامی اتمی ، به افسانه ها پیوست . در زمینه های توان نظامی غیر اتمی هم آمریکا بگوزد سیستم ولایت فقیه ایرانی و کره شمالی را همزمان میتواند دچار طوفان کند....

و بالاخره دومین کابینه حسن روحانی و چیدن وزراء جنایتکار قتل عام دهه 1360 و همراهی قاتلین برون مرزی ، حکایت ادامه خاله بازی مقام عظما زیر پتو در مسیر برجام است ، بودن یک وزیر زن در کابینه رجال وحشی روحانییت پیش کش....اتفاقا اگر یک وزیر زن در کابینه میبود باید شک میکردی . آخر یه چیزی انتظار داشته باشید که بگنجه . زن و آخوند ؟ هر زنی هم اگر وارد کابینه سیستم ولایت فقیه بشود به سرعت بوی خون و جنایت میگیرد . و البته حضور فدریکا موگرینی ( یک زن ) از طرف اروپای متمدن در مراسم تحلیف حسن روحانی سفید کردن همان جنایتهاست .
 

 

 

 

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

اسماعیل هوشیار